beetle_juice adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelen cevaplardan anladığım elektrikliden "uzak dur"
Elektrikli iyidir
Mesela fiat 500 Elektrikli muazzam tasarruflu güvenlikli ve sorunsuz menzili çok iyi hızlanması 0 100 9 saniye.

Onu alayım mı desen elbette al derim de seninkiler mantıksız cebinden çıkacak o fazla parayı amorti edemeyeceksin o nedenle dediğim şekilde ilerlersen mantıklı olur
Ekonomik uzun ömür ucuzluk skalasinda saxo 1.5 dizel sana çok uygun