Bana biri anlatabilir mi bu durumu

Müşteri temsilcimi aradım ama normal gibi konuştu.
Garanti bankasına Aylık 1949 TL ile kredi ödemesi yapıyorum. Bu zamana kadar dikkatimi çekmemişti. Çünkü sürekli gecikmeye düşüyordum. Zor zamanlardı o günler ama çok şükür gecikmedeki tutarlarımı da ödeyerek gecikmeden çıktım. Son 3 aydır da bu şekilde devam ediyorum.
Ama fark ettiğim şey ise erken kapama borcunun günlük bazda artması. Daha dün 29.654 lira olan borç bugün 29.678 lira olmuş. Eminim ki ay sonuna kadar daha da artacak. Faizler aylık baz da artmıyor mu.
Çocuğa anlatır gibi anlatır mısınız, lütfen 😅