Herkese hayırlı forumlar arkadaşlar. 5-6 yıl önce telefon tamirci dükkanımız vardı ve değişime gelen iphone kasalarını vitrine görüntü olsun diye koyuyordum. Dükkan kapandı ve bu kasalar yıllardır evde duruyordu. Belki bir gün aklıma yaratıcı bi fikir gelir ve kullanırım dedim ama o fikir hiç gelmedi. Belki pleksi masa içerisine aksesuar olarak koyulabilir diye düşündüm yalnızca ama uğraşmadım hiç.
fotoğrafta görünen toplam 27 adet olan; iphone 5-5s , bir kaç iPhone 6 , 6 plus ve bir adet bataryası olmayan fakat çalışan iphone 4 telefonu hurda niyetine satmak istiyorum. Kafamda net bir rakam yok fakat 1.000 tl altına vermeyi düşünmüyorum. Yine de tekliflerinizi ve fikirlerinizi dinlemek isterim.
https://ibb.co/yPpvLZz https://ibb.co/bP5RMXF