KartalGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
girişte ödeme seçeneği sunmaları gerek eğer böyle bir imkan varsa sorun hiç kafa yormadan gidin
Onu yapmıyorlar hocam %30 kapora alırız kalanıda otelde alırız diyor. Otelde karta taksit çekmiyoruz sadece buradan yardımcı olabiliriz taksite dedi.