Mail de atabilirsiniz (ama göreceklerini pek sanmıyorum). Telefon ile arayıp durumu izah ederseniz devir edersiniz. Sorumluluğu onların üstüne geçmiş olur.
tamam hocam öyle yapıcam zaten benle ugraşanlar burdan konuyu takip ediyorlar lan lamerler sizlerede selam olsun