Çevrenizde belediyeye ait bir boş arsa vs yok mu?
Bizim burda belediyeye ait bir arsa var, herkes aracını oraya koyar yıllardır, otopark niyetine kullanırız. Ortalama 200 civarı araç parkediyor. Servis araçları, nakliye ile uğraşan kamyonlar vs.
Resimde ki sol tarafda ki kamyonet terkedilmiş, yıllardır orda bir sorun yok
https://prnt.sc/aZxJJn5YB6Mc

Böyle bir mekan tespit edip, aracın önüne ve arkasına cep numaranızı bırakabilirsiniz. Bi durum olursa zaten onlar size ulaşır.