mertzcn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildirgede yazmışlar özel araçla gelmek yasak diye o yüzden papaz olmak istemiyorum ilk günden.
Bir kaç sokak arkaya ya da yan tarafında mahalle vs. varsa park edebilirsiniz hocam.