Merhaba, Askerliğimi kastamonuya yakın yaptım. Sürekli merkeze gidip geliyorduk size tavsiyem şubeye yakın bir yere park etmeniz olacaktır. O da olmuyorsa merkeze yakın ortalama işlek bir yere park etmeniz. Ancak her ne olursa olsun garantisi olmaz, delinin birisi gelir gider..
Bildirgede yazmışlar özel araçla gelmek yasak diye o yüzden papaz olmak istemiyorum ilk günden.