Gksl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bişey dicem. 2 güncelleme ortasındayız ama sensör lerde bi kırmızılık yok. bu anormal değil mi?



https://twitter.com/Marie_Haynes/sta...06716008718337
şöyle bir şey mevcut bu konuyla ilgili