Hocam o iş sonu olmayan bir iş. Kaç yaşındasınız bilmiyorum ama olur da kurada çıkarsanız, enflasyon, zamlar falan filan derken umarım torunlarınız o evlerde oturmayı başarır. Çıktığı gibi ben de başvurmaya çalışıyordum ancak sizin olayınızın tam tersi olarak ailem karşı çıktı ve şimdi haberlere baktığımda gerçekten girilecek iş değil. 2019 Toki'ye girenlerin yorumlarını, ailenize okutabilirsiniz.