android bir telefon var gmailde sorunsuz kişiler senkronize oluyor. eski bir telefon daha var gmail açık ama kullanılmıyor telefon kapalı.

eski telefonu eşim arkadaşına veriyor tabi sim karttaki kişiler olduğu gibi gmail ile senkronize oluyor. yeni telefondaki kişiler de otomatik eski telefondaki yeni sim karttakilerle eşleşiyor.

kişiler yedeğimiz yok, elimizde gmail var onda da ortalık karıştı.

şimdi bu kişilere bir şekilde ulaşma ihtimalimiz var mı