Arkadaşlar selamlar, browser automation studio da premium bas aldım. Bir arkadaşa üyelik kurup programı vermek istiyorum (kaynak kodlarını gizleyerek) fakat program hala free gösteriyor. Ücretli olarak premium alanı ile ilgili destek verebilecek birisi var mıdır? Profilimde whatsapp butonundan bana ulaşabilirsiniz.