Boyle insanlar bize denk gelse keske kopegi olurum her ay maasimi aldigimda veririm gucum yettiginde de bize denk gelmiyor 22 yasindayim askerligimi yaptim geldim hesabim kredi vardi kullanmislar eski kiz arkadasim son kallesligi yapip gitti olan bana oldu aylik odeme bakin askeri ucretle calisan elemanim eve mi para verem yoksa bunu mu odeyem versem ay sonuna kadar napacam bunu odesem eve az para versem bu sefer ailem diyecek neden az veriyorsun ogrenseler ayri bir dert tek basima bu isin icinden nasil cikacam bilmiyorum her gece stresten uyuyamiyorum yarin 6.40 da kalkacam ise gidecem ama uyku yok yok sen buyuksun allahim