Eğitmen ile çalışmanızı öneriyorum. Ben ilk başladığım zamanlar hareketlerin çoğunu yanlış yaptığım için orantısız güçlenme ve duruş bozukluğum olmuştu. Sonradan ayna karşısında çalışarak büyük oranda düzelttim. Salonların her duvarı aynalı oluyor zaten genelde. Hafta sonları da kendi vücut ağırlığım ile egzersiz yapıyordum.