Evet arkadaşlar, bir blog sitesi açtım sonunda. GeneratePress teması kullanıyorum. Ücretli değil, sadece sade görünümlü ücretsiz teması. Yani şu tema:
https://tr.wordpress.org/themes/generatepress/

Örneğin 600 kelimelik makalede en fazla 2 tane etiket kullanıyorum. Sadece öne çıkan göster resmini ekliyorum, başka bir resim eklemiyorum makaleye. Örneğin 1k kelime bile olsa bir tane resim ekliyorum, o da öne çıkan görsel. Makalenin kendi başlığı h1 zaten, makalede yazdığım diğer başlıkları hep h2 yapıyorum. Bu h2 başlıklarının altındaki alt başlıklar h3 olur ama ben kullanmıyorum, madde madde yapıyorum. Örn h2 başlığı "10 Etkili Strateji" ise, alt başlıkları:
1. Abd: asdasdasd uzadıya gidiyor.
2. Def: asdasdasd uzadıya gidiyor.
3. Gğh: asdasdasd uzadıya gidiyor.
diye gidiyor.

Başka neler yapmam gerekiyor, beni aydınlatır mısınız?