Acil satanlar oluyor forumda ben geçen ay biçaklı yagmacı vandallı hesap aldım direk arkdaş teslim etti 200 tl ye
bi garaniiz yok fiyatlar yüksek
+ yön yok hocam Gelistirmelisiniz Konuyu