23:45'den beri yazıyorum, ne belde derman kaldı ne elde. Yarım saat daha devam edip uyumayı planlıyorum hocam sizin nedir durum? Neden uyumadınız
Aman hocam kalkın bi nefes alın ne yazmışsınız valla

Benim durumun sebebini bende çözemedim valla ilk defa yaşadım kafayı yiyeceğim