Honomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kolay gelsin hocam kaç saattir yazıyorsınız merak ettim Neredeyse hiç anlamıyorum valla
23:45'den beri yazıyorum, ne belde derman kaldı ne elde. Yarım saat daha devam edip uyumayı planlıyorum hocam sizin nedir durum? Neden uyumadınız