Konu
Nasılsınız, Ne yapıyorsunuz gececiler :)
18-09-2022, 05:15:59
#14
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Honomy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kolay gelsin hocam
gece mesaisi zor olur
Teşekkürler hocam gece mesaisine alışığımda hasta hasta çalışmak zor oluyor