bence random hesabın forumda satılmaması gerekli 200 tl verip hesabı alıyorsun hesap 2 gün sonra gidiyor sorduğunda mail vs şu deniliceği belli baştan yani 200 tl yağmacılı hesap yerine 150 tlye yağmacıyı alırım daha mantıklı