Oku çocuk oku.etiketini muhakkak al.okuyanlar işşizmiş.eeeeee iş bulamıyacağınızı zaten biliyorsunuz.niye 4yıl gidip okudun......git ufkun açılsın.akıllı insanlarla arkadaşlık yap.hızlı düşünmeyi öğren.