Ben haziran ayında bitirdim üniversiteyi. Çalışmak zorunda olmayacağım kadar param olsa bir bölüm daha okurdum. Okumaktan zarar gelmez. Kendini geliştirememekten zarar gelir. Benim oyum okumanız yönünde.