Türkiye'de hem üniversite hem de mezun bolluğu dolayısıyla değersizliği var. İTÜ, ODTÜ, Boğaziçi belki İstanbul belki 9 Eylül özelde Koç, Bilkent gibi okullarda okumadıktan sonra Bitlis'te Karabük'te Afyon'da okuduktan sonra bir anlamı ve diplomanın değeri yok.