LuchadoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hukuka uygun arkadaşın markasıyla bağlantısı olmayan bir uygulama. araştırdığımda markayı alenen giyim üzerine tescilletmişler. "adana kebap" salonu ile "adana tur şirketi" kadar farklı bir konsept. Tek sıkıntım,yapacağım uygulama reklamlarla kırılıp çok büyüyebilir ve o zaman pay almak adına dava edebilirler. Gerçi o güce geldikten sonra da zaten bir şey yapamazlar
Projenizde başarılar. Umarım sizin ve ülkemiz için en güzeli olur. Herhangi bir problem olursa bana ulaşabilirsiniz. Iyi çalışmalar