ntka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Responsive tasarım mı yoksa farklı bir şey mi.
Responsive ise kolay şekilde olması gerekiyor kodları buraya ekleyin yardımcı olacak insanlar vardır.
generatpress teması kullanıyorum hocam farklı bir dizinde olan sayfayı ifarme ile yerleştirdim sayfaya
ifarme kodu