Merhaba,
İlgili konunun zamanlamasından ötürü biraz kinaye sezdim, ancak, önemli bir açıklamada da bulunmak istedim : )
.tr uzantılı bazı alt seviyeli alan adlarının belgesiz olarak tescile açılması ile birlikte yoğun bir ilginin olduğunun farkındayım, bu arada ülke gündemindeki zamanlamasını da es geçmemek gerekiyor.
Ancak, (
forumda takip ettiğim kadarı ile) birçok kişi maalesef seneye %90 oranında bırakacakları alan adlarına dair satın alımlar gerçekleştirmekte.
Oluşturmuş olduğunuz konu da hem yararlı hem de zararlı aslında;
Az karakterli alan adlarına dair alternatif olarak hoş bir konu, ancak, global olarak herhangi bir likiditeye üzgünüm ki sahip olamayacak ülke uzantımız.
@lite; rumuzlu üyenin belirtmiş olduğu gibi, umarım bu uzantı da
spam olarak kullanılan uzantılar arasına girmez.
Teşekkürler.