ben 1 ay önce aşağıdaki linkteki huawei d serisini almıştım. Fiyatı 8,8k idi kampanyalı olarak. Bu gün 5 saate yakın dışarda kullandım, yarı batarya harcadı sanırım ama çok etkin kullanmadım (sadece exel)
Fiyatı artmış 10,8k olmuş, hala kampanyalı diyor. Aynı pc kendi sitesinde sanırım 13 k idi.