ozgurland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam amacınız gezmek amaçlı değil büyük ihtimalle. Oraya gidip iltica başvurusu yapacaksınız.

https://handbookgermany.de/tr/asylum-procedure
Fransada yaşayan birisi olarak kesinlikle bu yoruma katılıyorum. Gezme amaçlı değil kesinlikle bence de. Kaldı ki ne olursa olsun asla ama asla iltica edeni de adam yerine koymamak gerek açıkçası...