tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerlendirme kategorisinde reklam/satış/teklif için konu açan bazı üyelere aman negatif bir şey yazmayın, "alan adımı baltaladı" diye tutarsa fena yapar, zaten değerlendirmenizi de ciddiye almaz
yok hocam asla, iyi bir şey dememiz ya da övmemiz gerekiyor konu sahibini. gerçekleri söyleyince konusunu baltamış ve fikri mülkiyet haklarına saldırıda bulunmuş oluyoruz