1igelir1igiderkenkimler-k1ml3rlehayirlisi.gov.tr

kimsenin hevesini kirmak istemem ama domainlerin %99u cok kotu, domain degerlendirme konusundaki domainleri gordukce basim agriyor. normalde acmazdim boyle bir konu ama domain degerlendirme disinda konu acilmiyor suan, bence herkes aldigi domainleri kendine saklamali, umarim hayirlisi olur istediginiz yerlere gelir projeleriniz.
hayirli isler herkese.