Merhaba arkadaşlar... Malum zaman zaman böyle hatalı para basımı oluyor ve haberlere de konu oluyor. Bilhassa koleksiyonerler ilgi gösteriyor bunlara.
Bende de hatalı basım 50 tl mevcut. Hatası şu ki; 50 rakamının yanındaki sıfır yok. Sadece 5 yazıyor.
Bunu ne şekilde satabilirim ve ne kadara satabilirim...