ben patent ile domaini bu olarladan önce aldım nasıl vermediler başvursaydınız zaten öncedende alıyordunuz.
Trabis, başkasına tahsis edilen alan adlarına işlem yapmıyormuş. Uçh midir nedir oraya itiraz etmeliymişim. 3 yıl peşinde koşamam bir domainin. Uğraşmayacağım valla zehir zıkkım olsun.