Konu
Natro Pişmanlığı
16-09-2022, 15:07:41
#20
arenpi
natro lafını duyunca uçağa binip amerikaya kaçasım geliyor
500tl ye hosting alıyon. alt domain site açmak için 400tl sql bedeli ödüyorsun.