zurbahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk defa bende natrodan domain alayım dedim, dolu olan domainler için ödeme almış. bikaç saat bekledim. sonra başka yerden kontrrol edip dolu olduğunu gördüm ve hepsini iptal ettim. sanıyorum bir daha da işim olmayacak
Aynı şeyi ben de yaşadım. Kayıt altına alınmış domainleri bile hala müsait gösteriyor sistemleri. Reg.com.tr'den aldıklarımda hiç sorun yaşamadım. Benim için de bitmiştir Natro.