anladığım kadarıyla edevlet üzerinden yaptığımız başvuru var iken
bankaya yaptığımız ödeme ikinci bir başvuru gibi oldu.
bankadan başvuru görevlisi başvuru olup olmadığını da muhtemelen göremiyor.
kimlik numarası ile yeni bir başvuru gibi giriyor.
nereden baksan saçmalık
Evet bu şekilde olmuş bankalar ile de başvuru yapıldığı için e devlet üzerinde ki yaptığımız başvuru büyük ihtimal ödeme yapılmadığı için red yiyecek bankadan yapılan başvuru onay alacak diye düşünüyorum.