anladığım kadarıyla edevlet üzerinden yaptığımız başvuru var iken
bankaya yaptığımız ödeme ikinci bir başvuru gibi oldu.
bankadan başvuru görevlisi başvuru olup olmadığını da muhtemelen göremiyor.
kimlik numarası ile yeni bir başvuru gibi giriyor.
nereden baksan saçmalık