Elon saçmalıyor imkansız marsta yaşamak ancak balık akvaryumu gibi camlı bir şehir kuracak ki yaşam olsun, diyelim ki yaptı oksijen üreten zımbırtı bozuldu orda yaşayan insanlar ölüp gider. Yedek güç filan işe yaramaz yani. Yanı kısaca elon hayal görüyor fazla bilim kurgu izlemiş. Marsta oksijen yok nasıl yaşamayı düşünüyor.
Big bang patlamasında dünyada oluşan tabaka nasıl oluştu ise bunu marsta deneyerek marsta da dünya gibi ortam yaratılabilirlerse mümkün olur.