ZINKKK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben yurtdışı cihazları mantıklı bulmuyorum kayıt edilmeyecekse çünkü bu devran böyle gitmez elbet bir yerde patlayacak bu geçici kayıt olayı. Ola ki yarın patlarsa cihazı mp3 player olarak kullanırsın.
Hocam başka bir şey isteseniz olcakmış 😂😂