natro müşteri hizmetleri ile görüştüm.
trabis işlemleri devam ettiği için aktif konuma geçmedi whois de adınızı görüyorsanız problem yok diyor.
bazı domainlerde ise whois bilgisi hiç çıkmıyordu onlarda kuyruktaymış
büyük ihtimalle yarın netleşip aktif olur gibi duruyor
peki neden ücreti ödeyerek kaydettirebiliyorlar onu da sorsaydınız keşke