Gerçekten rezil bir hizmeti var. Destek taleplerine kopyala yapıştır cevap vermeleri de cabası.

Ön siparişlerimin yarısını başka firmalara kaptırmışlar. Bu da yetmezmiş gibi ön siparişlerim arasında gözüken bir domain şu anda diğer sitelerden sorguladığım zaman "satın alınabilir" durumunda gözüküyor.

20 ön siparişten panele düşen 1 tane yok. Gerçekten tercih ettiğime pişmanım.