Merhabalar,

A ülkesi, B ülkesine vizesiz gitme hakkına sahip diyelim. A ülkesinde kalıcı oturumumuz var ise B ülkesine vizesiz gitme hakkımız olur mu? Yoksa illa A ülkesi vatandaşlığı mı gerekir?

Teşekkürler