EceT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Turkcell gerçekten diğer operatörlere göre pahalı ancak daha iyi hizmet veriyor diye düşünüyorum. Faturasız hat kullanırsanız 140 TL 32 gb bir fiyatı vardı hocam tavsiye ederim.
Hocam ben yılda 70 gb harcıyorum, onun için düşünürsek sizce kim daha iyi olur