ixakblt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
turkcell aldım rezil ettiler 3 ay dolduğu dakika Türk Telekom a geçtim su an memnunum
hocam şuanki hattım turkcell ve memnunum fakat bu dev 70 gb kampanyasıyla aldığım paketin benzerini birdaha alamam diye turk telekom olabilir mi dedim (dev 70 gb paketi 350 tl idi ve paketi hâla kullanıyorum. Şuan o paket 550 tl ve ben aşırı fazla kâr etmiş oldum)