Metunic ten backorder yaptığım 18 tane den sadece 2 tanesini alamadılar. bence metunic gayet başarılıydı bu durumda. ben 2 sini kaydetsin de gerisi önemli değil diyordum. 18 de 16 bence gayet iyi bir durum. iyi ki metunic ten almışım. Bazen hata dediğimiz durumlar yaşanabiliyor. onlarda normal herkes resmen saldrıdı. trabis yeni açıldı. trabis ve diğer kayıt firmalarında sorunlar yaşanacağını biliyorduk. hepimiz bence bunu göze almıştı. bu savaştan galip ayrılanlara hayırlı olsun.