turhosttan aradılar. Detayları verdiler.

çok fazla yoğunluk olduğu için tek tek aktif ettiklerini belirttiler.

mücahid beye teşekkür ederim kibar ve nazik anlatımı için.

Dip Not:
Mücahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mücahit Beyler düzgün insanlardır onları sevin