caglaryildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben almadım ama onlar şuan mail ve sms atmakla meşgul. forumu takip ediyorum herkes şikayetçi firmadan sanırım. ama boyuna sms mail geliyor bana.

herkesten özür diliyorum, işlerini aksattım
ozgurakgunx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende ilk başta natrodan denedim belge yükleyin dedi ardından yöncüye girdim. ordan aldım hemen onaylandı natronun onayını bekleyene kadar domain kalmaz
safahoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de genel kayıt dönemi bekleniyor yazmakta whois bilgisi bana ait, ayrıca sepete ekleyebiliyorum şuanda boşta gösteriyor neden acaba

Natro onay verene kadar sanırım BTK yeni bir kararla belgeliye çevirir