haliyle her yıl fiyatlar artacaktır bu ekonomide. 20 yıl ben sürekli artacağına inanıyorum. Benim kafama takılan bugün okuduğum bir yazıda daha önceki toki projelerinin ihalelerini alan firma bulamayışları. Konutlar için toki bir fiyat belirtiyor ama yüklenici firmalar fiyatı az bulup ihaleden çekiliyorlar ve proje iptal oluyor. Bu durum bence bu projede daha çok yaşanacaktır. Bunun garantisini kim verebilir bilemiyorum.