bugün bir haber okudum 6 ayda bir taksitlere %15 zam geldiği varsayılırsa 608binlik daire 20 yıl sonunda 4.7 milyon tlye kadar çıktığı söyleniyor sizce böyle bir şey olur mu bir düzenleme getirirler mi başvuran herkes bunları düşünmeden başvuruyor sonra vazgeçiyorlar