asporkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
natro ağırlığını koymalıydı. Neyse ki artık natroyu da tanımış olduk.

ve Neyseki alan adımı sıkıntısız tesçil ettirdim.

Maalesef ki ağırlığını koyamadı.

Sizlerede hayırlı olsun hocam 🙏