x1881 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım otomasyonları berbat ötesi kimsenin yaptığı hakkında doğru düzgün fikri yok. boşta görünen domaini alıyorsunuz ve ardından iptale düşüyor bi bakmışsınız iptalden sonra bi başkası almış oluyor bu da ayrı bi mesele.
berbat ki, ne berbat.. üyeliğimi ve verilerimi sildircem böylelerinde bilgilerin kalmasıda sakıncalı.